Forum Homepage Forum Homepage>Entertainment>RPG Hoek
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

St. Holisto

Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Bericht
Lopot1998 Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes
Slytherin: the place of ideas

Lid geworden: 21/November/2009
Online status: Offline
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: St. Holisto
    Geplaatst op: 13/Juli/2010 om 20:59
Er kwam een groene lichtflits op me af... Hij raakte me in mijn hand, toen ik ontweek. Wat gebeurde er? Ik viel op de grond, niet wetend wat er gebeurde. Ik was dood, maar ik kon nog denken? Wat was dit; een speciale soort spreuk? Ik begreep de wereld niet meer. Praten kon ik niet meer. Verder kon ik alles prima volgen... 
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Lid geworden: 19/November/2008
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13/Juli/2010 om 21:28

Michelle.

Ik hoorde niks meer. Het was stil. Wat was er gebeurd? Ik vervloekte mijn ogen. Ze móésten open gaan. En alsof de hemel me hoorde gebeurde het wonder. Mijn ogen gingen op en ik schoot overeind. Ik keek rond en zag een man. Een man in een zwarte mantel. Hij keek me duister aan, maar ik zag ook de schrik in zijn ogen. Hij draaide zich om en rende weg. Ik keek hem na. Toen viel mijn aandacht op iets op de grond. Het was een Sander. Ik stond op en wilde naar hem toe lopen, maar mijn benen waren te zwak en begaven het. Ik zakte neer op de grond en kroop verder. Ik kwam bij hem en wreef met mijn hand door zijn haar. Zijn angstige gil, 'Neem mij! Neem mij!' waren mijn laatste herinneringen aan zijn stem. De man had gedaan wat hij zei. Hem genomen. Het mocht niet! Het mocht niet! Er kwamen tranen op in mijn ogen. Ze vielen hulpeloos neer op zijn lichaam. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en huilde. Het mocht niet!

Pas een kwartier later drong het tot me door. Hij was dood. Of tenminste iets dat erop leek. 'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' gilde ik. Mijn stem leek oneindig. Hij leek niet op te houden. De tranen kwamen sneller. Ik fluisterde lieve woordjes en dingen tegen Sander. Ookal kon hij me misschien niet horen. Ik kon hen ook horen, ookal dachten zij van niet. Misschien kon hij dat ook wel. Ookal leek het alsof hij dood was. 'Sander, ik weet niet of je me kunt horen. Maar ik hou ook van jou! Zielsveel. Je moet volhouden. Je mag niet sterven. Het mag gewoon niet.' Ik slikte, probeerde de tranen weg te slikken, zonder resultaat. 'Je mag niet gaan. En als je gaat zal ik je snel tegemoet komen.' Het leek gewoon niet eerlijk om te blijven leven als hij voor mij gestorven was. 'Ik houd van je.' herhaalde ik. Ik plaatste mijn lippen op die van hem. En legde toen mijn hoofd weer op zijn borst. Snikkend, proberend te verwerken wat er gebeurd was.
Terug naar boven
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14/Juli/2010 om 08:36
Ik lag stil. Althans, zo voelde het. Ik lag op de grond, maar kon toch denken en horen. Zelfs kon ik voelen, dat voelde ik. (;p) Opeens hoorde ik een keiharde stem.
'NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' hoorde ik. Het was Michelle. Ze dacht dat ik dood was. Ik was niet dood; integendeel: Ik was springlevend, ik kon alleen niet praten. Ze begon tegen me te praten. Ik probeerde me te bewegen, het lukte niet. Ik voelde iets op mijn buik. Ik weet niet wat. Ik vroeg me af of de man er nog was... 
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15/Juli/2010 om 17:36
Michelle

Al liggend hoorde ik opeens een raar gebonk. Ik tilde mijn hoofd op om te kijken waar het vandaan kwam, maar zodra ik dat deed was het weg. Zodra ik mijn hoofd weer neerlegde, kwam het gelijk terug. Het duurde even, maar toen realiseerde ik dat het Sanders hart was. 'Je leeft nog.' zei ik en weer kwamen er rottige tranen in me op. Dit keer van blijdschap. Hij was niet dood! Ik snelde naar mijn bed en drukte op de knop. Gelijk kwamen er verplegers binnenrennen en ze keken me raar aan toen ze me springlevend op bed zagen zitten. Ik wees naar Sander en gelijk begonnen ze weer te rennen. Ze brachten hem naar een andere kamer, iets wat ik heel naar vond omdat ik nu niet meer bij hem kon zijn. De tranen waren opgehouden en het eindeloze wachten begon. Het wachten tot nieuws over Sander.
Terug naar boven
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15/Juli/2010 om 20:59
Ik voelde van alles; ik hoorde dat Michelle zei dat ik nog leefde. Leefde ik? Ik wist het nog steeds niet zeker.
Tuurlijk leef je! Anders kan je mij niet horen! Zei een stemmetje in mijn hoofd.
Opeens hoorde ik gestommel. Ik voelde dat ik werd opgetilt; ik wist niet waar naartoe. Ik probeerde iets uit mijn mond te schreeuwen.
"Mi-Elle!" gilde ik. Ik wou niet dat Michelle weg ging. Of dat ik wegging; maar het gebeurde wel; althans; dat dacht ik... 
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15/Juli/2010 om 21:40
Michelle

Ik werd geroepen door een arts. 'Ben jij Michelle?' 'Ja.' antwoord ik verbaast. 'Je mag naar binnen.' zei de arts en gelijk liep ik door. Zo snel mogelijk wilde ik bij Sander zijn. Ik ging naast hem zitten en pakte zijn hand vast. 'Ik ben er. Ik blijf bij je!' Ik bleef tegen hem praten, ookal kon hij me misschien niet horen. Als hij me wel kon horen was het het waard. 'Ze gaan wat testjes doen.' legde ik uit, terwijl de artsen me raar aankeken. Ik zag ze bijna denken; tegen wie praat ze? Maar het kon me allemaal niet schelen. Ik was er en ik bleef er. Hoe lang het ook zal duren.
Terug naar boven
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15/Juli/2010 om 21:43
Ik hoorde dat Michelle er bij was.
"Mi-Elle!" fluisterde ik.
"I- Kn nit bwegen..." probeerde ik moeizaam.
Ik probeerde het, maar het enige was dat mijn arm naar beneden viel... 

((Uperkortepost)) 
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15/Juli/2010 om 22:19
Michelle

'Mi-elle! I- kn nit bwegen.' Zijn arm viel naar beneden. Het lukte hem niet. 'sst. Wees maar stil. Alles komt goed.' suste ik gerustellend in een poging hem rustig te houden. Ik legde zijn arm terug en kneep zachtjes in zijn hand. Hij kom me dus horen en misschien nog wel voelen ook. Met mijn andere hand begon ik door zijn haar te strelen. 'ssht.' bleef ik maar zeggen. Hij moest zijn krachten sparen en niet nu gebruiken om tegen mij te kunnen praten.
Terug naar boven
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16/Juli/2010 om 08:45
"Kn ji zin wt r gebeurd s?" (Kon jij zien wat er gebeurd is :p) vroeg ik aan Michelle. Nadat ze zei dat alles goed kwam... 
"Wt voorn spreuc was het?" probeerde ik; opgemerkt dat praten weer beter ging. 
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16/Juli/2010 om 09:36
Michelle

'Ssht.' suste ik hem in een poging hem te laten stoppen met praten. 'Kn ji zin wt r gebeurd s? Wt voorn spreuc was het?' het klonk moeizaam, maar ik kon het verstaan. 'Ik heb alleen een man in een mantel weg zien gaan en jou op de grond zien liggen. Verder weet ik niks.' antwoordde ik terwijl er vele vragen in me opkwamen. 'Wees maar even stil. Zodadelijk zijn ze klaar en zijn we weer alleen, dan gaat het misschien wat beter.' Nogsteeds probeerde ik hem zijn krachten te laten sparen.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.172 seconden.