Forum Homepage Forum Homepage>Entertainment>RPG Hoek
  Actieve onderwerpen Actieve onderwerpen
  FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

St. Holisto

Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Bericht
Lopot1998 Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes
Slytherin: the place of ideas

Lid geworden: 21/November/2009
Online status: Offline
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: St. Holisto
    Geplaatst op: 17/Augustus/2010 om 17:47

Ik was in slaap gevallen; en uiteindelijk weer wakker geworden. "En mneer met zwate mantel" zei ik. Mijn praten ging duidelijk beter. Michelle was de enige in de kamer; ik wou haar omhelzen. Ik probeerde omhoog te komen. Het lukte! Mijn hoofd ging riching Michelle. Wat deed ik. Wat deed ik nou!

{Uberkort}
Registreer je nu op www.heroesofhogwarts.tk !!!
Eindelijk geopend; en nu ervaar je het echte Zweinstein Leven zelf!
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Lid geworden: 19/November/2008
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17/Augustus/2010 om 21:02
Michelle

Uiteindelijk was Sander in slaap gevallen.. gelukkig. ''Een meneer in een zwarte mantel!' zei hij, alleen dan een beetje anders. Het praten ging al iets beter, maar toch was ik van mening dat hij nog veel moest rusten. Toen kwam Sander omhoog, ik schrok een beetje, maar deed toen een stap naar voren om hem te ondersteunen. Zijn hoofd kwam telkens dichterbij en ik keek in zijn ogen. Ze waren mooi, je kon er eindeloos in kijken, je kon er alle antwoorden op je vragen in vinden, je kon er bij uithuilen, maar ook bij lachen, je kon er... wacht. Even bij de les blijven, mijn gedachten vlogen op hol. Ik ondersteunde hem en ging naast hem zitten, mijn handen stevig om zijn lichaam heen. Ik wilde niet dat hij uit elkaar viel of pijn had of iets, hij moest gewoon beter worden. En wel nu! Vol nieuwschierigheid keek ik toen in zijn ogen, zou hij..? Ik keek hem nieuwschierig aan en verwachtte dat hij elk moment mijn nieuwschierigheid kon doorzien.

{@ Sander; ik kan je nog steeds geen pms sturen. En;
Ja ze zijn verliefd,
Ja ze krijgen vast ooit verkering... maar wanneer?,
En graag gedaan :')}
Terug naar boven
Lopot1998 Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes
Slytherin: the place of ideas

Lid geworden: 21/November/2009
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lopot1998 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24/Augustus/2010 om 19:12
Michelle keek in mijn ogen. Alsof ze wat probeerde te zeggen. Ik probeerde weer te gaan liggen. Michelle ondersteunde me. Dat had ik wel nodig. Ik hield van haar; maar ik durfde het niet te zeggen; want zij hield misschien niet van mij. Misschien was zij niet verliefd op míj maar ik wel op haar. Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen.

{{Oké; ik ga eens kijken :p}]
Registreer je nu op www.heroesofhogwarts.tk !!!
Eindelijk geopend; en nu ervaar je het echte Zweinstein Leven zelf!
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24/Augustus/2010 om 20:35

Michelle

Sander keek me even onzeker aan en probeerde toen weer te gaan liggen. Ik ondersteunde hem, in de hoop hem zo min mogelijk pijn te bezorgen. Ik ging weer op de rand van het bed zitten en pakte zijn hand vast, hoe hij hierop reageerde zou ik snel genoeg weten. Toen zuchtte ik onbewust. Wat had hij toch een prachtige ogen!
Terug naar boven
Houwvan Bekijk dropdown
Assistent Modjes
Assistent Modjes

Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Houwvan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: vandaag om 12:12
Michelle

Me nogsteeds niet bewust van mijn zucht, keek ik hem in zijn ogen. Het koste me moeite om toen eindelijk mijn ogen van de zijne weg te trekken toen ik een geluid hoorde op de gang. Ik keek snel richting de deur, maar merkte dat die nogsteeds dicht zat. Het geluid kwam vast niet naar ons toen, maar liep gewoon in de vlucht langs.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown

Deze pagina is gemaakt in 0.172 seconden.