LEGO Harry Potter: Years 1-4 (Nintendo Ds) |
Post Reply
|
| Schrijver | |
Miss Snape
Gebruikers Profiel
Verzend priv&>33; bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Moderator
Potions mistress Lid geworden: 25/Oktober/2008 Locatie: Brabant Online status: Offline Berichten: 221 |
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Onderwerp: LEGO Harry Potter: Years 1-4 (Nintendo Ds)Geplaatst op: 15/Juni/2009 om 15:17 |
|
LEGO Harry Potter: Years 1-4 (Nintendo Ds)
LEGO Harry Potter: Years 1-4 is gebaseerd op de eerste vier boeken: The Philosopher's Stone, The Chamber of Secrets, The Prisoner of Azkaban en The Goblet of Fire. In de game stappen spelers in de schoenen van één van de drie bekende hoofdpersonages - Hermione Granger, Ron Weasley en Harry Potter - en nemen ze deel aan lessen, vliegen ze op bezemstelen, leren ze toverspreuken en stellen ze drankjes samen. De game neemt je bovendien mee naar de bekendste locaties uit de boeken, zoals Diagon Alley, het Verboden Bos en Hogsmeade. Releasedatum: 2010 Bron: nonly Weet niet of deze ook op andere consoles komt, zag deze namelijk toen ik trailers bekeek van Ds spellen. Hij lijkt me wel leuk. |
|
|
Alan Rickman is the best!!
|
|
![]() |
|
Webmaster
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Forumbeheerder
Mijn Teddy beertje xD Lid geworden: 15/September/2008 Locatie: Zwadderich Online status: Offline Berichten: 1301 |
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 20/Juni/2010 om 13:02 |
|
Deze game lijkt me zow te gek! Heb deze dus ook besteld een aantal dagen geleden.
Ben me al helemaal aan het verheugen op deze game bezoek ook deze site over deze game! Zweinstein ziet er super uit vanaf de buitenkant het lijkt niet eens lego de binnenkant is ook meer dan geweldig! Het leuke is ook dat je meerdere personage's kan spelen. xD |
|
|
Dinsdag 17 Augustus 2010 is het forum 3 jaar! *Jeeeejj* xD
|
|
![]() |
|
clia
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Zwadderich
Lid geworden: 09/Juni/2010 Locatie: België, in een Online status: Offline Berichten: 49 |
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 20/Juni/2010 om 18:58 |
|
Van consoles zou het enkel pc-game en nitendo ds, heb ik gezien in een speelwinkelboekje.
|
|
|
Over 5 dagen JARIG.
Over 6 dagen THOERIE EXAMEN RIJLES. |
|
![]() |
|
Miss Snape
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Moderator
Potions mistress Lid geworden: 25/Oktober/2008 Locatie: Brabant Online status: Offline Berichten: 221 |
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 28/Juni/2010 om 14:49 |
|
Ik heb de game sinds vrijdag en heb gisteren al het vierde verhaal uitgespeeld, dus alle verhalen gehad. Best snel dus.
Moet nu alleen nog redelijk veel van allerlei dingen verzamelen. Ik vind het een erg leuk spel...met humor erin. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
Webmaster
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Forumbeheerder
Mijn Teddy beertje xD Lid geworden: 15/September/2008 Locatie: Zwadderich Online status: Offline Berichten: 1301 |
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 28/Juni/2010 om 20:11 |
|
Jahh de humor vind ik ook erg leuk! xD
Ik ben ondertussen al bij jaar 3 het gaat vrij snel het leuke vind ik dat je de leerlingen kamers van Griffoendor, Zwadderich, Huffelpuf en Ravenklauw kan bezoeken zien er vrij goed uit en ze hebben de ingangen goed nagemaakt zoals in het boek beschreven staat.
> Griffoendor portret van de Dikke dame > Zwadderich, stenen muur die open splijt > Huffelpuf, in de kelder achter een portret met fruit > Ravenklauw in de westertoren met een deur waar je een raadsel moet oplossen voor je binnen kan treden. Heb altijd al de leerlingen kamers eens willen bezoeken in een spel en nu kan dat alleen is het Lego helaas maar misschien in de toekomst in een echt Hp spel van EA Games. xD |
|
|
|
|
![]() |
|
Miss Snape
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Moderator
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 30/Juni/2010 om 18:29 |
|
Heb jij hem voor de Pc?
Ik namelijk op de Nintendo Ds.. zal wel iets verschil inzitten...al zullen de verhalen wel hetzelfde zijn natuurlijk. Ben nu nog wel even bezig met alles te verzamelen. Daar gaat nog wel even tijd in zitten. |
|
|
|
|
![]() |
|
Webmaster
Gebruikers Profiel
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Forumbeheerder
Plaatsingsopties
Quote Reageer
Geplaatst op: 30/Juni/2010 om 20:24 |
|
Dat kan idd dat de pc console en de DS verschild van elkaar. Ik ben ook nog lang niet klaar ben wel al bij jaar 4 maar heb nog een heleboel nog niet gedaan. xD |
|
|
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
| Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |